یـا شـهـیـد
۰۴ خرداد ۱۳۹۶
3500

بزرگداشت مرحوم آقاسی شاعر بسیجی درگلزارشهدای تهران برگزار شد

دوازدهمین سالگرد درگذشت مرحوم محمدرضا آقاسی شاعر آیینی و برجسته کشور با حضور هنرمندان و شاعران در گلزارشهدای تهران برگزار شد. به گزارش یاشهید ،عصر پنجشنبه چهارم خردادماه دوازدهمین سالگرد درگذشت شاعر بسیجی مرحوم محمدرضا آقاسی با حضور شاعران و هنرمندان انقلابی در گلزار شهدای تهران برگزار شد. در این مراسم که با عنوان بازتاب […]

دوازدهمین سالگرد درگذشت مرحوم محمدرضا آقاسی شاعر آیینی و برجسته کشور با حضور هنرمندان و شاعران در گلزارشهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،عصر پنجشنبه چهارم خردادماه دوازدهمین سالگرد درگذشت شاعر بسیجی مرحوم محمدرضا آقاسی با حضور شاعران و هنرمندان انقلابی در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم که با عنوان بازتاب آسمان برگزار شد از خالق آثار متعدد مذهبی و دینی نظیر شاید این جمعه بیاید و شیعه نامه تجلیل به عمل آمد.

شعر خوانی توسط شاعران انقلابی و بیان خاطراتی از مرحوم محمدرضا آقاسی از دیگر بخش های برنامه بزرگداشت دوازدهمین سالگرد درگذشت این شاعر انقلابی بود.

گفتنی است محمدرضا آقاسی، ۲۴ فروردین ماه سال 1338 در تهران در خانواده‌ مذهبی و شاعر متولد شد و به علت اختلاف نظر با مسئولین هنرستان تجسمی ادامه تحصیل نداد و به مدرک سیکل اکتفا کرد.

آقاسی قبل از انقلاب، در سالهای ۵۵ و ۵۶ به عضویت انجمنهای ادبی آن زمان درآمد و بعد از انقلاب نیز از محضر اساتیدی چون مهرداد اوستا و یوسف میرشکاک استفاده برد.

محمد‌رضا ‌آقاسی‌،شاعر و مثنوی‌سرای اهل بیت عصمت‌و‌طهارت‌،در سن‌‌۴۶ ‌سالگی‌،بامداد سه شنبه سوم خرداد ماه ٨۴ به علت عارضه قلبی در مرکز تخصصی قلب تهران دار فانی را وداع گفت.‌پیکر وی ۵ خردادماه از مقابل معراج الشهدای تهران تشییع و در قطعه ۲۵ شهیدان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: