یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ بهمن ۱۳۹۳
1483

عذرخواهی نیروی امنیتی صهیونیستها از سردار سلیمانی

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در نوشتاری با موضوع حمله بالگرد اسرائیلی به نیروهای حزب الله لبنان که منجر به شهادت عده‌ای از فرماندهان مقاومت شد، نوشت: «یک منبع امنیتی اسرائیل به خبرگزاری رویترز گفته است که این رژیم در حمله به جنوب سوریه، قصد نداشته فرمانده ایرانی را هدف قرار دهد و تصور می‌کرده به گروهی […]

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در نوشتاری با موضوع حمله بالگرد اسرائیلی به نیروهای حزب الله لبنان که منجر به شهادت عده‌ای از فرماندهان مقاومت شد، نوشت: «یک منبع امنیتی اسرائیل به خبرگزاری رویترز گفته است که این رژیم در حمله به جنوب سوریه، قصد نداشته فرمانده ایرانی را هدف قرار دهد و تصور می‌کرده به گروهی از نیروهای سطح پائین حمله کرده است.»

هاآرتص تصریح کرده است که به نظر می‌رسد این منبع ارشد امنیتی اسرائیلی با هدف “جلوگیری از بروز هرگونه تنش با ایران و گروه حزب‌الله لبنان” این اظهارات را مطرح کرده است. این فرد به دلیل عدم پذیرش رسمی مسئولیت حمله از سوی تل‌آویو، نخواسته نامش فاش شود.

گفتنی است؛ در حمله روز یکشنبه بالگردهای توپدار رژیم‌صهیونیستی به منطقه “قنیطره” واقع در جنوب سوریه، سردار سرتیپ پاسدار “محمدعلی الله دادی” به همراه تعدادی از اعضای حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند.

منبع اسرائیلی مورد استناد رویترز در پاسخ به این سوال که آیا تل‌آویو انتظار اقدامات تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله را دارد، گفت: «پاسخ آن‌ها تقریبا قطعی است. انتظار آن را داریم، اما می‌توان در نظر گرفت که شکل‌گیری تنش گسترده، به نفع هیچ‌یک از طرف‌ها نیست.»

هاآرتص همچنین در حساب توئیتری خود با انتشار تصویری از سردار “قاسم سلیمانی” در ذیل این مطلب نوشت: «ما فکر می‌کردیم در حمله به سوریه نظامی رده پایین را نشانه رفته ایم؛ نه یک فرمانده ایرانی را.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: