یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ بهمن ۱۳۹۳
1370

سردار انصاری در مراسم رونمایی از “فرماندهان ورود ممنوع” سخنرانی می‌کند

مسئول انتشارات موسسه فرهنگی هنری شاهد گفت: مراسم رونمایی از کتاب “فرماندهان ورود ممنوع” با حضور مسئولان بنیاد شهید، راویان و نمایندگان مجلس ظهر چهارشنبه هشتم بهمن در مرکز فرهنگی سیدالشهدا برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، ناصر قاسمی، مسئول انتشارات موسسه فرهنگی هنری شاهد نیز که در نشست خبری کتاب “فرماندهان ورود ممنوع” حضور داشت […]

مسئول انتشارات موسسه فرهنگی هنری شاهد گفت: مراسم رونمایی از کتاب “فرماندهان ورود ممنوع” با حضور مسئولان بنیاد شهید، راویان و نمایندگان مجلس ظهر چهارشنبه هشتم بهمن در مرکز فرهنگی سیدالشهدا برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، ناصر قاسمی، مسئول انتشارات موسسه فرهنگی هنری شاهد نیز که در نشست خبری کتاب “فرماندهان ورود ممنوع” حضور داشت در سخنانی بیان داشت: مراسم رونمایی از کتاب “فرماندهان ورود ممنوع” با حضور مسئولان، راویان، نمایندگان مجلس ساعت 10 صبح تا 12 ظهر روز چهارشنبه 8 بهمن ماه در مرکز فرهنگی هنری سیدالشهدا واقع در میدان هفتم تیر برگزار می شود.

وی افزود: سخنران مراسم سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار سید جلال روغنی به نمایندگی از همه راویانی که خاطرات آنها در این کتاب منتشر شده است هستند.
در ضمن حاج قاسم سلیمانی نیز برای این کتاب به خط خود مقدمه ای را نوشته است.

قاسمی ادامه داد: همچنین سردار محسن رضایی نیز برای این کتاب یادداشتی را به رشته تحریر درآورده است. در برنامه روز چهارشنبه در کنار این سخنرانی ها و رونمایی کتاب اجرای برنامه های زنده ای نیز تدارک دیده شده که اجرا می شوند.

مسئول انتشارات موسسه فرهنگی هنری شاهد خاطرنشان کرد: چاپ دوم این کتاب در این مراسم رونمایی می شود و علت آن پیش فروش شدن چاپ نخست آن است و بر همین اساس هم چاپ های اول و دوم در مراسم روز چهارشنبه رونمایی می شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: