یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ بهمن ۱۳۹۳
1238

آئین بزرگداشت 2700 شهید منطقه 20 تهران برگزار گردید

not found

آئین بزرگداشت 2700 شهید منطقه 20 تهران عصر امروز پنج شنبه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 14 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر امروز مراسم آئین بزرگداشت 2700 شهید منطقه 20 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز با حضور مسئولین […]

آئین بزرگداشت 2700 شهید منطقه 20 تهران عصر امروز پنج شنبه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 14 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز مراسم آئین بزرگداشت 2700 شهید منطقه 20 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز با حضور مسئولین شهرداری منطقه 20 و ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا نصرالله ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری ضمن خیر مقدم فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) و نیز فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفتند و در ادامه افزود : خون شهدای ما اکنون در دنیا جواب داده است که تمام مسلمین دنیا بر علیه مستکبران می باشند تا آنان را از صفحه روزگار محو کنند . ایشان تاکید کردند : هم اینک پرچم اسلام در گوشه گوشه دنیا به اهتزاز در آمده است و این افتخار بزرگی برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد .

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

4 5 6

3 1 2

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: