یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ بهمن ۱۳۹۳
1697

برنامه‌های ویژه «خانه شهید» برای بازدیدهای مردمی از گلزار شهدا

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از میزبانی گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی خبر داد که می‌توانند به صورت ویژه‌ای در ایام دهه فجر از بخش‌های مختلف گلزار شهدای تهران بازدید کنند. علیرضا اکبری، مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران در گفت‌وگو با یاشهید ، در خصوص بازدیدهای یک روزه ویژه ایام دهه فجر از […]

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از میزبانی گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی خبر داد که می‌توانند به صورت ویژه‌ای در ایام دهه فجر از بخش‌های مختلف گلزار شهدای تهران بازدید کنند.

علیرضا اکبری، مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران در گفت‌وگو با یاشهید ، در خصوص بازدیدهای یک روزه ویژه ایام دهه فجر از گلزار شهدا و بخش‌های مختلف آن اعلام آمادگی کرد.

وی با اعلام این خبر افزود: در ایام دهه فجر روزانه مجموعه فرهنگی گلزار شهدا برای بازدیده روزانه ده‌ها گروه دانش آموزی، دانشجویی، بسیجی و… این آمادگی را دارد که پذیرای آن‌ها بوده و خدمات متفاوتی را به این گروه‌های بازدیدکننده ارائه کند.

اکبری از خدماتی که به گروه‌های بازدید کننده ارائه می‌شود نام برد و گفت: پخش‌ فیلم‌های مستند از شهدای انقلاب، بازدید گروه‌ها از موزه آثار شهدا و نمایشگاه فجر آفرینان و طرح میثاق با شهدا که گروه‌های طی این طرح توسط راویان بر سر مزار شهدای شاخص گلزار شهدای بهشت زهرا برده شده و از مکان‌های ویژه‌ای مانند جایگاه جلوس امام خمینی(ره)، شهدای ۷۲تن، شهدای دانش آموز و… بازدید به عمل می‌آید.

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران در ادامه سخنانش افزود: سالن همایش‌های مزار شهدا به همراه سالن نمایش خانه شهید در این ایام ویژه ادارات، دانشگاه‌ها و مؤسسات است که می‌تواند میزبان جلسات نهادهای مختلف باشد پس از برگزاری جلسه نیز با روایتگری و پخش فیلم با اعضای حاضر در جلسه بر سر مزار شهدای بهشت زهرا حاضر شده و با آنان تجدید میثاقی دوباره صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مرکز فرهنگی گلزار شهدا برای پذیرفتن گروه‌های بازدید کننده اعلام آمادگی می‌کند گروه‌های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، نهادی اداری و… می‌توانند با تماس با شماره‌های ۰۲۱۵۵۲۰۵۵۴۵ – ۰۲۱۵۵۲۰۲۳۶۴ تماس گرفته و به بازدید از قسمت‌های مختلف گلزار شهدای تهران بیایند. این مجموعه فرهنگی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: