یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ بهمن ۱۳۹۳
1512

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت درگذشت پدر سه شهید

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان سعید، علی و ایرج خرمدل را تسلیت گفت.  به گزارش یاشهید ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرمدل سلامٌ علیکم بما صبرتم مرحوم جناب آقای «حاج […]

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان سعید، علی و ایرج خرمدل را تسلیت گفت. 

به گزارش یاشهید ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرمدل

سلامٌ علیکم بما صبرتم

مرحوم جناب آقای «حاج عبدالرحیم خرمدل» پدر شهیدان سرافراز «سعید ، علی و ایرج» سبک‌بال پر گشود و به‌ سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و امت شهیدپرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

ان شاءالله

سید محمدعلی شهیدی

لازم به ذکر است که در مراسم تشییع پدر بزرگوار شهیدان خرمدل، امام جمعه، فرماندار، مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان، فرماندار باوی، فرماندهان و نیروهای نظامی و قشرهای مختلف مردم شوشتر حضور داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: