یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ بهمن ۱۳۹۳
913

زیارت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از مزار مطهر شهدا

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بر سر مزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافته و با قرائت قاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر […]

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بر سر مزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافته و با قرائت قاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر مزار جانباز شهید هادی ثابت قدم و نیر مدافع حرم شهید نقیب الله هزاره که روز گذشته تشییع و به خاک سپرده شده بودند حضور یافتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

جانباز شهید«هادی حجامی ثابت قدم»  متولد ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد . این شهید والامقام در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل مجروح گردید و پس از تحمل سالها رنج به درجه رفیع شهادت نائل گردید. همچنین شهید هزاره از مهاجران افغانستانی ساکن ایران بود که به صورت داوطلبانه برای مبارزه در برابر جریانات تکفیری رهسپار سوریه شده بود. پیکر مطهر او به دلیل حضور اقوام و خانواده اش در ایران به خاک سپرده شد.

1 3 4 2

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: