یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
1575

۷اسفندماه؛ گرامیداشت شهدای عملیات «بدر» و «خیبر»

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر پنجشنبه، هفتم اسفندماه، ساعت ۹ صبح در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار یاشهید ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر پنجشنبه هفتم اسفندماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود. این مراسم روز پنجشنبه ساعت ۹ […]

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر پنجشنبه، هفتم اسفندماه، ساعت ۹ صبح در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار یاشهید ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر پنجشنبه هفتم اسفندماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح با سخنرانی و روایتگری جعفر طهماسبی از عملیات‌های «بدر» و «خیبر» و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدای منطقه چهار تهران و بسیجیان حوزه ۱۵۴ موحدین ناحیه کربلا، برقرار است.

همچنین از خانواده ۱۴ شهید عملیات بدر و خیبر در این مراسم بزرگداشت، تجلیل خواه شد. پس از مراسم، مزار شهدای عملیات‌های بدر و خیبر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

این مراسم بزرگداشت با همکاری و مشارکت خانه شهید گلزار شهدای تهران و حوزه بسیج ۱۵۴ موحدین ناحیه کربلای منطقه چهار تهران برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: