یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ اسفند ۱۳۹۳
1789

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد از مادر شهیدان کشوری عیادت کرد

حجت‌الاسلام‌ حسنی گفت: در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم جویای احوال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم. به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌ سید حبیب الله حسنی به نمایندگی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه سه‌شنبه پنجم […]

حجت‌الاسلام‌ حسنی گفت: در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم جویای احوال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌ سید حبیب الله حسنی به نمایندگی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه سه‌شنبه پنجم اسفندماه به‌اتفاق رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در بیمارستان شفای ساری حضور یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) از مادر شهیدان والامقام خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر شهید احمد کشور و بسیجی شهید محمد کشوری عیادت کرد.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص وضعیت جسمی و روند درمان این مادر فداکار با پزشک معالج این اسوه ایثار به گفتگو پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی همچنین از جانباز 70 درصد نوروز خسته بند که در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری بوده عیادت کرد و از وضعیت درمانی این جانباز سرافراز مطلع شدند.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن آرزوی شفای عاجل برای مادر شهیدان کشوری طی گفتگویی به واحد خبر شبکه طبرستان گفت: در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم جویای احوال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

وی از تیم پزشکی بیمارستان شفا که در بهبود سلامتی این مادر بزرگوار تلاش کردند قدردانی کرد.

یادآور می‌شود مادر شهیدان گران‌قدر کشوری بر اثر عارضه شدید مغزی هم‌اکنون در بیمارستان شفا ساری تحت درمان و مراقبت‌های ویژه است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: