یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ اسفند ۱۳۹۳
962

تشییع و تدفین مادر شهیدان کشوری در جوار فرزند شهیدش

پیکر فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، تا دقایقی دیگر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان مازندران تشییع و در جوار فرزند شهیدش محمد کشوری به خاک سپرده خواهد شد. به گزارش یاشهید ، پیکر فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، تا دقایقی دیگر با حضور […]

پیکر فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، تا دقایقی دیگر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان مازندران تشییع و در جوار فرزند شهیدش محمد کشوری به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، تا دقایقی دیگر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان مازندران تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این مادر ایثارگر و انقلابی امروز شنبه نهم اسفندماه تا دقایقی دیگر از مقابل بیت شهید کشوری آغاز می‌شود و به سمت میدان شهید کشوری ادامه خواهد یافت. پیکر این مادر بزرگوار در جوار مرقد فرزند شهیدش محمد کشوری به خاک سپرده خواهد شد.

فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان رشید سرلشکر احمد کشوری، از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی شهید، محمد کشوری شامگاه پنجشنبه و در آستانه ایام سوگواری فاطمیه(ع) در بیمارستان شفای ساری درگذشت. وی چند روز گذشته بر اثر عارضه سکته مغزی به کما رفته بود که پ س از انجام مراحل درمانی در بیمارستان‌های رازی قائم‌شهر و شفای ساری شامگاه پنجشنبه، هفتم اسفندماه، دارفانی را وداع کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: