یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ اسفند ۱۳۹۳
1414

پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفندماه، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای احیای ارزش‌های والا و مقدس مورد تأکید امام راحل(ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدا دانست. به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفندماه، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای احیای ارزش‌های والا و مقدس مورد تأکید امام راحل(ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدا دانست.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت 22 اسفندماه، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای احیای ارزش‌های والا و مقدس مورد تأکید امام راحل(ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز دانست. متن این پیام به شرح ذیل است:

                                                                                          بسمه تعالی

«تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خوگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.

ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل(ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.

امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان شود.

سیدمحمدعلی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: