یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
2725

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صبح امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و منابع انسانی در جوار سی هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  تهران بزرگ ، جوشقانی معاون […]

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صبح امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و منابع انسانی در جوار سی هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  تهران بزرگ ، جوشقانی معاون اداره کل منابع انسانی و سرهنگ خزایی فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از نمایندگان اداره کل پشتیبانی مرکز و معاونین و روسای تابعه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست؛ مرتضی صفایی  به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب گردید. در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مرتضی صفایی به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ معارفه گردید . لازم به ذکر می باشد در حاشیه این مراسم عبدالله مرتضوی به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و داود نورچه ای به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ معرفی شدند.

در پایان این جلسه مدیران و معاونین بر سر مزار شهدا حضور یافته و با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

10 11

1 2 3 4 5 6 8 9

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: