یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
1269

تشییع و تدفین پیکر دو شهید افغانستانی مدافع حرم در گلزار شهدای تهران

not found

«عبدالمحمد حسینی» و «رمضانعلی بخشی» دو تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم که از اعضای تیپ فاطمیون بودند در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسیدند. پیکر این شهدا امروز در گلزار شهدا تشییع می‌شود. به گزارش یاشهید ، می‌گویند سرنوشت سرزمین افغانستان و ساکنانش را با رنج و محنت طبیعت رقم ‌زده‌اند. […]

«عبدالمحمد حسینی» و «رمضانعلی بخشی» دو تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم که از اعضای تیپ فاطمیون بودند در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسیدند. پیکر این شهدا امروز در گلزار شهدا تشییع می‌شود.

به گزارش یاشهید ، می‌گویند سرنوشت سرزمین افغانستان و ساکنانش را با رنج و محنت طبیعت رقم ‌زده‌اند. سرزمینی خشک با کوه‌هایی چین‌دار و سخت که سالهاست خالی از صدای گلوله و انفجار نیست. جنگ و کشتار و خشم طبیعت و دنیا روزگاری مهاجرشان کرد و خیلی‌هایشان را روانه ایران کرد. سوختند و ساختند و زخم زبان شنیدند و طعنه بارشان شد و پنهان شدند و غم‌بار گشتند و … منتظر ماندند تا وقتش فرا برسد. انتظاری تلخ و طولانی و پر رنج، و سرانجام موعدش فرا رسید. حالا دیگر افغانستانی‌ها را با چیزی دیگری هم در دنیا می‌شناسند. هرجا اسلام و انسانیت تهدید شود، اولین‌هایی که صف می‌کشند افغانستانی‌ها هستند و چه سرنوشت عجیبی.

پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) امروز پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای تهران تشییع می‌شوند. «عبدالمحمد حسینی» و «رمضانعلی بخشی» دو تن از شهدای مدافع حرم که از اعضای تیپ فاطمیون بودند در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسیدند.

پیکر این دو شهید بزرگوار افغانستانی امروز با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تشییع شده و در قطعه 50 گلزار به خاک سپرده می‌شوند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: