یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
1763

برپایی نمایشگاه عکس «شهید مرتضی مطهری» در موزه شهدا

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری، مرکز فرهنگی گلزار شهدا اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی از شهید مطهری کرده است که بُرش‌هایی از زندگی و مبارزات شهید را به نمایش می‌گذارد. به گزارش خبرنگار فرهنگی یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری»، مرکز فرهنگی گلزار […]

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری، مرکز فرهنگی گلزار شهدا اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی از شهید مطهری کرده است که بُرش‌هایی از زندگی و مبارزات شهید را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی یاشهید ، به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری»، مرکز فرهنگی گلزار شهدا (خانه شهید) اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی از شهید مطهری کرده است که از ۱۲ اردیبهشت‌ماه در موزه شهدا برقرار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۶۰ قطعه تابلوی عکس که شامل تصاویری از شهید، دست‌نوشته‌ها، نامه‌ها، پیام‌ها است. این تصاویر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ تهیه شده و به مدت یک هفته (همزمان با هفته معلم) برای عموم در نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

این تصاویر گویای مراحل مختلفی از زندگی شهید مطهری و مبارزات ایشان است. گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران نهادها و عموم مردم می‌توانند طی هفته معلم به تماشای این تصاویر بیایند که در موزه آثار شهدای مجموعه فرهنگی گلزار شهدا قرار می‌گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: