یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
1140

بیست و نهمین سالگرد شهیدان پورزند و شهدای ورزشکار برگزار می گردد

not found

صبح جمعه این هفته و در اولین روز خردادماه مراسم بزرگداشت شهیدان ایرج ، سیروس و شاهین پورزند بر سر مزارشان در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، صبح روز جمعه این هفته ساعت 10 صبح و به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد شهادت شهیدان سیروس […]

صبح جمعه این هفته و در اولین روز خردادماه مراسم بزرگداشت شهیدان ایرج ، سیروس و شاهین پورزند بر سر مزارشان در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، صبح روز جمعه این هفته ساعت 10 صبح و به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد شهادت شهیدان سیروس ، ایرج و شاهین پورزند مراسمی با حضور چهره های ورزشی و مسئولین لشکری وکشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد.

اين مراسم همه ساله با حضور چهره هاي مختلف ورزشي در بهشت زهرا برگزار مي شود.

این مراسم به همت خانواده شهید و با مشارکت اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» که به ترتیب 25، 20 و 16 بهار از عمرشان گذشته بود، در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در بیست و چهارم اسفند سال 1365 به شهادت رسیدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: