یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
1471

طنین دعای ندبه در گلزار شهدا همزمان با سالروز شهادت حجت‌الاسلام حسینی‌خراسانی

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حجت‌الاسلام سیدفرج‌الله حسینی خراسانی؛ شهید ترور مراسم بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حجت‌الاسلام سیدفرج‌الله حسینی خراسانی؛ شهید ترور مراسم بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم […]

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حجت‌الاسلام سیدفرج‌الله حسینی خراسانی؛ شهید ترور مراسم بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حجت‌الاسلام سیدفرج‌الله حسینی خراسانی؛ شهید ترور مراسم بزرگداشتی برای این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مراسم که با قرائت دعای ندبه نیز همراه خواهد بود از ساعت ۷:۱۵ صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مهدیه شهدا برگزار می‌شود. اصغر افشاری نیز در این مراسم دعای ندبه را زمزمه می‌کند.

پس از قرائت دعای ندبه ساعت ۸:۳۰ مراسم دیگری بر سر مزار این شهید در قطعه ۲۴ گلزار شهدا برقرار است و به منظور تجدید میثاق با این شهید ترور مزارش عطرافشانی و گلباران می‌شود.

روحانی شهید حجت‌الاسلام حسینی‌خراسانی به سال ۱۳۲۳ در روستای احمدآباد از توابع مشهد مقدس چشم به جهان گشود. وی پس از آنکه دوران کودکی را در زادگاهش گذراند، به مکتب رفت و قرآن را فرا گرفت. او در حدود ۱۴ سالگی به توصیه معلمش راه طلبگی را انتخاب کرد و عازم مشهد مقدس شد و مدت طولانی را در جوار مرقد امام هشتم علیه‌السلام در مدرسه نواب به تحصیل علوم دینی پرداخت.

او صبح روز بیست و‌پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در خیابان آذربایجان غربی، میدان رشدیه، به اتفاق شیخ حسن کافی عازم شرکت در تشییع جنازه دوست‌شان بودند که مورد سوء قصد عده‌ای قرار گرفتند و فرد مسلحی او را با رگبار از پای درآورد و بدین سان به مقام شامخ شهادت نایل آمد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: