یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ خرداد ۱۳۹۴
1125

تجدیدمیثاق خانواده های شهدا در سالروز آزادسازی خرمشهر

صبح امروز جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالروز آزادسازی خرمشهر یک بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر ، سپاه ناحیه حضرت سیدالشهدا(ع) و خانه شهید گلزار شهدای تهران […]

صبح امروز جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالروز آزادسازی خرمشهر یک بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسمی به مناسبت آزادسازی خرمشهر با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهر ، سپاه ناحیه حضرت سیدالشهدا(ع) و خانه شهید گلزار شهدای تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با سخنرانی جانباز سرافراز سردار حاج سیدهادی حسینی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با مدیحه سرای مداحان اهل بیت با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدای عملیات الی بیت المقدس با نثار گل همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: