یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ مرداد ۱۳۹۶
669

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» برگزار شد

not found

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» شهید تازه شناسایی شده تهرانی امروز برگزار شد. به گزارش یاشهید ،همزمان با سالروز عملیات مرصاد، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که بعد از گذشت 33 سال از شهادتش، توسط مدارک شناسایی احراز شد, امروز پنجشنبه پنجم مرداد […]

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» شهید تازه شناسایی شده تهرانی امروز برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،همزمان با سالروز عملیات مرصاد، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که بعد از گذشت 33 سال از شهادتش، توسط مدارک شناسایی احراز شد, امروز پنجشنبه پنجم مرداد ماه96 برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمع کثیری از مردم تهرانی همراه بود، پیکر مطهر این شهید والامقام بر روی دستان مردم از مسجد بقیه الله(عج) واقع در منطقه 14 تهران تشییع و سپس به بهشت زهرا(س) منتقل شد و در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) درکنار همرزمانش آرام گرفت.

مراسم یادبود شهید غلامی نیز در روز جمعه از ساعت 17 الی19 در مسجد بقیه الله(عج) واقع در خیابان پیروزی, ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی برگزار می شود.

برپایه این گزارش, شهید سید مهدی غلامی(حسینی مجد) متولد 1343 است که در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسید. این شهید 20 ساله اعزامی از لشکر 27 محمد رسول الله تهران طی عملیات تفحص برون مرزی اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و چندی بعد هویتش شناسایی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: