یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ خرداد ۱۳۹۴
1355

تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات الی بیت المقدس

به گزارش یاشهید ، این مراسم که به همت دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد . در این مراسم جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عملیات الی بیت المقدس و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جناب آقای دکتر […]

به گزارش یاشهید ، این مراسم که به همت دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد .

در این مراسم جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عملیات الی بیت المقدس و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جناب آقای دکتر صمیمی و همچنین امیر سرتیپ آراسته رئیس هیئت معارفه جنگ شهید صیادشیرازی و امیر سرتیپ رمضان زاده فرمانده محترم دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه دژبان ارتش در پادگان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد و از تعدادی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عملیات الی بیت المقدس تجلیل بعمل آورده شد.

این گزارش حاکیست : دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد به برکت مجاهدت ها و ایثارگری شهداست و بر این اساس همه باید با تمام وجود ادامه دهنده راه شهدا و حفظ دستاوردها و آرمانهای آنان باشیم تا به سعادت برسیم.

ایشان در پایان از زحمات فرماندهی و کادر دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت باشکوه تر برگزار شدن برنامه ها و یادواره های شهدا تشکر و قدردانی نمودند.

7 8 9 1 2 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: