یـا شـهـیـد
۰۸ مهر ۱۳۹۶
1219

حال و هوای گلزار شهدای تهران در روز تاسوعای حسینی+تصاویر

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران یکی از این مکان مقدس است که در عزای حسین فاطمه(س) یکپارچه سیاه پوش و غرق عزا و ماتم سرور آزادگان جهان شده است.

به گزارش یاشهید ،ماه محرم که فرا می‌رسد مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و آستان امامزادگان یکپارچه سیاه پوش و غرق ماتم سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) می‌شود. شیعیان عزادار با حضور در این اماکن مقدس به عزاداری و سینه زنی برای امام حسین(ع) و یاران غریبش می پردازند.

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران نیز یکی از این امکان مقدس است که در عزای حسین فاطمه(س) یکپارچه سیاه پوش و غرق عزا و ماتم سرور آزادگان جهان شده است. مردم عزادار تهران با حضور در این مکان معنوی و میعادگاه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم و تجدید پیمان با شهدا به عزاداری امام حسین(ع) می پردازند.

این گزارش حاکیست : درروز تاسوعای حسینی گلزار شهدای تهران میزبان هیات های مختلف عزاداری از سراسر شهرتهران بود . این هیات ها با عزاداری بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند. همچنین مراسم نماز جماعت ظهر روز تاسوعای حسینی به امامت حجت الاسلام و المسلمین اصغری همراه با سینه زنی و عزاداری در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: