یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ مهر ۱۳۹۶
1951

با هدف خدمات رسانی بهتر به خانواده های معظم شهدا در بهشت زهرا(س) صورت گرفت: دیدار دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با دکتر سعید خال

دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در بهشت زهرا(س) با دکتر سعید خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر(ره) دیدار و در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب تر به خانواده های معظم شهدا گفت و گو کردند.

دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در بهشت زهرا(س) با دکتر سعید خال سرپرست  سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر(ره) دیدار و در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب تر به خانواده های معظم شهدا گفت و گو کردند.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در بهشت زهرا(س) با دکتر سعید خال سرپرست  سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر(ره) دیدار و در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب تر به خانواده های معظم شهدا گفت و گو کردند.

 دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با تبریک انتصاب سعید خال برای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و امام شهدا آرزوی توفیق کرد و افزود: دکتر سعید خال از سابقون و خون دل خورده های این خاک مقدس است که سلسله مراحل اداری و کاری را در آرامستان بهشت زهرا(س) طی کرده و فردی شناخته شده و درد کشیده است و ما افتخار آشنایی  با ایشان را از دیرباز داریم.

 دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر سعید خال خدمات رسانی به خانواده های شهدا تسریع گردد و شاهد تحولات اساسی در این حوزه باشیم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: