یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ مهر ۱۳۹۶
1718

دیدار دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهیدان جنگروی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ صبح امروز 25 مهرماه با حضور در منزل شهیدان جنگروی با خانواده معظم این شهدا دیدار کرد.

به گزارش یاشهید ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهیدان جنگروی با خانواده معظم این شهدا دیدار کرد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم این شهید به مناسبت برگشتن پیکر مطهر شهید علی جنگروی بعد از 35 سال دوری از وطن افزود: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به طور قطع هیچ دشمنی نمی تواند نفوذ کند.

وی گفت: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد. صمیمی بیان کرد :حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

این گزارش حاکیست : شهید علی جنگروی متولد 1340 و برادر سردار شهید جعفر جنگروی قائم‌مقام لشکر10 سیدالشهدا(ع) بود که در یکم مرداد سال 61 مصادف با شب قدر در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل شد. حاج احمد جنگروی پدر شهیدان جنگروی نیز در سال 1391 پس از سال‌ها فراغ و دوری از فرزندانش به دیدار آنها شتافت و آسمانی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: