یـا شـهـیـد
۰۸ آبان ۱۳۹۶
1317

یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید در حرم امام خمینی(ره) برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی: شهید فهمیده نماد تحول انقلاب است .
ایشان با اشاره به اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.

یادگار گرامی امام بابیان اینکه تحولی که شهید حسین فهمیده از آن بیرون آمد انقلاب در روح و جان جامعه بود، تاکید کرد: این تحول بزرگ را امروز هم در جامعه خود نیاز داریم.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید که صبح امروز 8 آبان ماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار گردید گفت: انقلاب به معنای تحول است و تحول در همه شئون فردی و گروهی جامعه شکل می گیرد. شهید فهمیده نماد تحول انقلاب است؛ نماد این است که چگونه تحول در روح و جان فرد و جامعه سرایت می کند.

یادگار امام افزود: تحول فرد ارزش ها را تغییر می دهد و تحول جامعه سبک زندگی را متفاوت می کند و هم ارزش های ذهنی و غیر ذهنی و هم رفتار فرد در جامعه را دچار تغییر می کند. اگر یک نوجوان از دنیا روی بر می گرداند نشانه یک تحول بزرگ است؛ تحولی که از عاشورا ریشه گرفته و این روزها در آستانه اربعین می توانیم رنگ و بوی این تحول را در جامعه ببینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب به وجود آمده تا در همه جا تحول به وجود آورد. تحولی که حسین فهمیده از آن بیرون آمد انقلاب در روح و جان جامعه بود؛ این تحول بزرگ را امروز هم در جامعه خود نیاز داریم.

سید حسن خمینی با اشاره به اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: از خدای سبحان خواستاریم که این تحول بزرگ را در روح و جان فرد فرد ما مستقر کند.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم از تمبر یابود شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز با دستان یادگار امام، وزیر آموزش و پرورش و پدر شهید فهمیده رونمایی شد.

یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید با حضور پنج هزار دانش آموز استان تهران و وزیر آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه 8 آبان ماه در حرم امام خمینی(س) برگزار شد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: