یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ آذر ۱۳۹۶
2078

تشییع شهید مدافع حرم نوید صفری درگلزار شهدای تهران

پیکر مطهر این شهید والامقام بر اساس و صیت نامه پس از طواف در حرم امام رضا(ع) برای انجام مراحل تشییع و تدفین به تهران انتقال داده می شود.

به گزارش یاشهید ،پیکر مطهر این شهید والامقام بر اساس وصیت‌نامه پس از طواف در حرم امام رضا(ع) برای انجام مراحل تشییع و تدفین به تهران انتقال داده می‌شود.

شهید صفری از دوستان شهید ابراهیم خلیلی بود که ۵ شهریورماه گذشته در شرق حلب به شهادت رسید و به گفته دوستان شهید، این شهید وصیت کرده‌اند که در جوار مزار شهید خلیلی در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) تدفین شود.

شهید پاسدار مدافع حرم نوید صفری طلابری که حدود ۲۰ روز قبل به اسارت داعش درآمده و سپس توسط داعش به شهادت رسیده بود پس از آزادسازی بوکمال پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سرور و سالار شهیدان، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از پیکرش جدا شده است.

«شهید صفری» به‌تازگی ازدواج کرده و به‌صورت داوطلبانه به جبهه‌های نبرد سوریه اعزام شده بود. این شهید والامقام برادرزاده شهید منوچهر صفری از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان رودبار است.

شهید صفری در تهران سکونت داشت و از سپاه این استان به سوریه اعزام شده بود ولی اصالتا اهل محله طلابر شهر رودبار است.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر این شهید والامقام صبح روز جمعه 10 آذرماه با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم طی مراسم باشکوهی تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام می گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: