یـا شـهـیـد
۲۴ آذر ۱۳۹۶
1185

دوازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه برگزار شد

مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه عصر پنج شنبه 23 آذرماه با حضور جمعی از مردم و مسئولان در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهدای اصحاب رسانه با حضور حجت الاسلام جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی و جمعی از خانواده های شهدا، مردم و مسئولین روز پنج شنبه 23 آذرماه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت در این مراسم با بیان اینکه شهدای رسانه ملی و اصحاب رسانه پیغمبران و رسولان جامعه هستند، گفت: باید بر پدران و مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت کردند  درود فرستاد که امروز به برکت خون این عزیزان شهید مردم فهیم ایران اسلامی در قله های رفیع قرار گرفته اند.

وی افزود: شهدایی که امروز برای تجلیل آنها به این مکان آمده ایم شهدایی هستند که آوازه آنها نه تنها در ایران اسلامی ملی است بلکه ابعاد بین المللی دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با ایمان و اعتقادی راسخ تمام دلیر مردی ها و رشادت های رزمندگان اسلام را در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به تصویر کشیدند، خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که جوانان برومند ایران اسلامی راه آنها را در مقابل دشمنان ادامه می دهند.

وی در پایان گفت: شهید عظمت بسیار بالایی دارد چرا که دین خدا را پاسداشت می کند.

در پایان این مراسم مزار مطهر این شهدای والامقام گلباران شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: