یـا شـهـیـد
۰۱ دی ۱۳۹۶
1224

دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی برگزار شد

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه 30 آذرماه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جزائری شوشتری و نیز با مداحی حاج امیرعباسی ، حاج احمد نیکبختیان و حاج احمد زین العابدین باحضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باحضور بر سرمزار این شهید والامقام در قطعه 50 گلزار شهدای تهران با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

شهید حمیدرضا اسداللهی ۳۰ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ او همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسم‌هایی در کشورهای عراق و یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شده است. او که فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در کشورهای مسلمان منطقه داشت، از بانیان کنگره لقاءالحسین (ع) بود.

از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۴ ساله و دو ماهه به یادگار مانده است و پیکر مطهرش در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانش آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: