یـا شـهـیـد
۱۹ بهمن ۱۳۹۶
1249

مراسم «میهمانی لاله‌ها» در گلزار شهدای تهران برگزار شد

مراسم میهمانی لاله‌ها عصر امروز پنج شنبه 19 بهمن ماه و در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم میهمانی لاله‌ها عصر امروز پنج شنبه (19 بهمن‌ماه) در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، جمعی از فرماندهان نظامی و خانواده‌های معزز شهدا در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمیدعلی صمیمی ضمن خیر مقدم به میهمان، امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: همه ساله در ایام مختلف، اقشار مختلف مردم با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهت گلباران مزار شهدا به گلزار شهدا می‌آیند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین کاویانی به نمایندگی از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام این مراسم را قرائت کرد.متن پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی شهیدی» نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح ذیل می باشد :

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

آن اسطوره‌های والامقامی که آوازه ایمان و صلابتشان بر فراز قله رفیع ایثار و جانفشانی می‌درخشد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به پاس دلاوری‌های آنان، استوار به اهتزاز درآمده است. بندگان شایسته‌ای که امنیت، استقلال و سربلندی میهن اسلامی‌مان را با خون مطهرشان رقم زدند.

مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاقی است با اسوه‌های مقاومت، آنان که نامشان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و همواره یاد و خاطره‌شان در اذهان زنده خواهد ماند.

ازاین‌ رو ضمن گرامیداشت مقام والای آن رهروان راه حقیقت، پاسداری و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگران معظم را وظیفه‌ای خطیر می‌دانیم و با آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره آن راست‌ قامتان پایداری و مقاومت را گرامی می‌داریم و به ساحت ایثار و صبوری خانواده معزز شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌نماییم.

سیدمحمدعلی شهیدی

در پایان مراسم نیز تمامی حاضران جهت عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا بر سر مزار مطهر شهدای بهشت زهرای تهران حاضر شدند.

بنا بر این گزارش، این مراسم امروز بصورت همزمان در بیش از 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: