یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ تیر ۱۳۹۴
853

مزار شهید بهشتی و 72 تن یارانش در بهشت زهرا (س) عطرافشانی شد

not found

بمناسبت هفتم تیرماه و در سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش روزیکشنبه مزار این شهیدان بزرگوار در بهشت زهرا (س) گلباران و عطر افشانی شد. به گزارش یاشهید ، در این آیین که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،برخی از مسوولان، خادمین افتخاری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند مزارشهید […]

بمناسبت هفتم تیرماه و در سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش روزیکشنبه مزار این شهیدان بزرگوار در بهشت زهرا (س) گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش یاشهید ، در این آیین که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،برخی از مسوولان، خادمین افتخاری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند مزارشهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش عطر افشانی و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.
در این آیین شرکت کنندگان با نثار گل بر مزار شهیدان نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
درحاشیه این آیین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهید بهشتی اعتقادی راسخ به ولایت و راه امام داشت و وی یکی از مؤثرترین یاران امام (ره) در دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و معمار دستگاه قضایی بود.
حمید علی صمیمی تصریح کرد: مهم ترین مؤلفه ای که موجب دشمنی منافقان کوردل با شهید بهشتی شد اعتقاد راسخ این شهید به ولایت و راه امام (ره) بود.
وی با بیان اینکه این شهید عزیز تشنه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بود تاکید کرد: شهید بهشتی به حق معمار دستگاه قضای اسلامی نام گرفت بدون شک، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی حقی بسیار بزرگ بر انقلاب اسلامی ما دارد و باید افکار، اندیشه ها، خدمات و ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار در جامعه به ویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: