یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ خرداد ۱۳۹۷
1372

بزرگداشت شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل همراه با زارت عاشورا برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ضمن صرف افطار با حضور بر سر مزار این شهید والامقام با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید علی اصغر شیردل یکی از پاسداران رشید انقلاب بود که برای کمک به مردم مظلوم سوریه و دفاع از حریم اسلام زندگی آرام خود را رها کرد و داوطلبانه عازم سوریه شد. او در 3 خرداد 57 و در بحبوحه پیروزی انقلاب به دنیا آمد و همیشه می‌گفت تولد من با آزادسازی خرمشهر یکی شده است. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی سخت افزار کامپیوتر بود. شیردل از نیروهای مخلص و تحصیلکردۀ نظام بود که در بین خانواده و دوستان به حسن رفتار و اخلاق شهرت داشت. او در سال 1384 با هدی کمالیان ازدواج کرد و در سال 1388 خدا فرزندی به آن‌ها عنایت کرد که اسم او را امیرعلی گذاشتند. امیرعلی تنها فرزند آن‌‌ها حالا 6 ساله است. شهید علی اصغر شیردل 30 اردیبهشت سال 94 در سن 37 سالگی در سوریه به شهادت رسید ولی پیکرش همانجا ماند و در شمار شهدای مفقود الجسد جای گرفت.و بعد از یکسال پیکرش به میهن اسلام برگشت و در قطعه 26 گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: