یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ آبان ۱۳۹۷
3763

بزرگداشت سردار شهید حاج خداکرم برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت سردار شهید جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سردار شهید جواد حاجی خداکرم عصر روز پنج شنبه 24 آبان ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمانش با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و نیز با سخنرانی و بیان خاطرات توسط سردار حسن عرب سرخی فرمانده اسبق یگان ویژه ناجای تهران بزرگ بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با نثارگل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرده و همواره یاد و خاطره تمامی شهدا و شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

این گزارش حاکیست : این مراسم با مشارکت خانواده معظم سردار شهید جواد حاجی خداکرم و خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

سردار شهید جواد حاجی خداکرم متولد آذر ماه سال 1334 در یکی از محله‌های جنوبی تهران؛ و این روزها، سالروز تولد این سردار شجاع لشکر اسلام است.

او از همان کودکی، روحیه‌ای مذهبی و انقلابی داشت و به همراه دوستان و همفکرانش هیأت محبان الهادی را تأسیس کردند تا مسجد و فعالیت‌های مذهبی، پناهگاهی برایشان باشد.

در سال 1374 فرماندة منطقة انتظامي شهرستان قم شد . در همان سال به جانشيني ناحية انتظامي سيستان و بلوچستا ن نيز درآمد . و يك سال بعد ، به عنوان فرماندة ناحية انتظامي استان سيستان و بلوچستان گمارده شد تا با ايادي كفر و سوداگران مرگ مبارزه كند . بيست و پنجم آبان سا ل 1376 بود كه در منطقة عملياتي شيلر ، از توابع شهرستان زابل ، در رويارويي با اشرار به شهادت رسيد و پیکر مطهرش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: