یـا شـهـیـد
۰۴ دی ۱۳۹۷
2912

دیدار مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهیدان «موسسیان» و «عیوضیان»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: ما باید امانت دار خون شهدا و آرمان های آنان باشیم و هر گونه سستی در انجام وظیفه و قدم نهادن بر خلاف مسیر شهیدان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

به گزارش یاشهید ، در آستانه فرا رسیدن سال نو میلادی نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه دکتر حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامیشهر تهران ،دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ، دکتر دهداری پور شهردار منطقه 6 تهران ، آربی تیموریان مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در امور اقلیت های دینی، علیرضا اکبری رئیس اداره امور گلزارهای شهدای تهران بزرگ و دیگر مسئولان به دیدار همسر شهید انقلاب «انوشاوان عیوضیان» و خانواده شهیدان «هایقان و ادموند موسسیان» رفتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این دیدارها ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی گفت: وحدت، انسجام و همزیستی مسالمت آمیز ایرانیان به دور از تفاوت های دینی، مذهبی، فرهنگی و قومیتی نمونه ای کم نظیر در منطقه است و همین اتحاد ملی باعث اقتدار ایران در دنیا و شکست توطئه های دشمنان شده است.
نصیری با تاکید بر پاسداشت خون شهدا و تکریم ایثارگران افزود: ما باید امانت دار خون شهدا و آرمان های آنان باشیم و هر گونه سستی در انجام وظیفه و قدم نهادن بر خلاف مسیر شهیدان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار  ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) و عید کریسمس به خانواده های شهدا عنوان داشت : در دین اسلام از حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (س) با احترام یاد شده است .

دکتر حق شناس با بیان اینکه پیروان ادیان آسمانی در دفاع مقدس نقش پررنگ و برجسته ای ایفا کردند افزود: بی شک امنیت و آرامش کشور به برکت خون پاک شهدای گرانقدر بوجود آمده و ما مدیون این عزیزان و خانواده های گرامی آنان هستیم.
سیلوارت اوهانسیان مادر و همسر شهیدان موسسیان و خانواده شهید عیوضیان نیز با قدردانی از مدیرکل بنیاد تهران به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداختند. در این دیدارها با اهدای لوح از این خانواده های گرانقدر تقدیر شد.
گفتنی است؛ شهید ادموند موسسیان در 24 خرداد سال 1360 و شهید هایقان موسسیان در 10 شهریور همان سال به شهادت رسیدند.
شهید انوشاوان عیوضیان نیز در ۲۳ بهمن ماه ۱۳۵۷ توسط ماموران رژیم شاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید والامقام دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: