یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ دی ۱۳۹۷
952

بزرگداشت حاج ذبیح اله بخشی در گلزار شهدای تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت پیر دلاور جبهه ها حاج ذبیح اله بخشی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت پیر دلاور جبهه های هشت سال دفاع مقدس و ابوالشهدا حاج ذبیح اله بخشی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با سخنرانی و بیان خاطرات توسط جانباز سرافراز حاج مصطفی باغبانی و مداحی مداحان اهل بیت روز پنج شنبه 13 دی ماه در سالن خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار حاج ذبیح اله بخشی بانثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

ذبیح‌ الله بخشی‌ زاده معروف به حاجی بخشی در سال ۱۳۱۲ در روستای شمس آباد در نزدیکی اراک متولد شد.

در 7 سالگی پدرش توسط نیروهای متفقین کشته ‌شد و او از آن پس مسئولیت خانواده‌اش را بر عهده گرفت.

حاجی بخشی از سن 47 سالگی به جبهه‌ اعزام شد و تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت. وی در طول 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ها بلند‌گو به دست به تقویت روحیه رزمندگان می‌پرداخت.

وی از جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و برای رزمندگان تداعی کننده حبیب ابن مظاهر بوده و دو پسر، برادر و یک داماد او نیز در جنگ به شهادت رسیدند.

حاج ذبیح‌الله بخشی زاده یادگار ماندگار از دوران دفاع مقدس دی سال 1390 درگذشت و پیکر مطهرش در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: