یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ دی ۱۳۹۷
2368

چهارمین یادواره شهید جهاد مغنیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهارمین یادواره شهید جهاد مغنیه در سالن نمایش خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت چهارمین یادواره شهید جهاد مغنیه از شهدای نهضت جهانی اسلام با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی و روایتگری حاج جعفر طهماسبی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سالن خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

شهید جهاد عماد مغنیه، «جواد» در سال ۱۹۹۱ در طیربا لبنان متولد شد. پدرش، عماد مغنیه نام برادر شهیدش در مبارزه با صهیونیست‌ها را برای وی انتخاب کرد.

بر اساس اعلام حزب ‌الله لبنان، در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۵ سالروز پایان جنگ ۲۲ روزه غزه و شکست اسراییل در این جنگ، گروهی از رزمندگان حزب الله در حین بازدید میدانی از شهرک «الامل» در «قنیطریه» سوریه مورد حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند.
این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند.
یک بالگرد اسرائیلی، دو موشک به نقطه‌ ای در جنوب سوریه شلیک کرد. این بالگرد رژیم صهیونیستی نقطه‌ ای در شهرک «مزرعة الامل» در منطقه«قنیطره» در جنوب سوریه را هدف قرار داد.
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در پشت هجوم «قنیطره» قرار داشته و هدف، ترور یکی از فرماندهان حزب الله بوده است که جهاد عماد مغنیه و «محمد عیسی»، مسئول نیروهای ضربتی حزب الله لبنان، در این حمله به شهادت رسیدند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: