یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ بهمن ۱۳۹۷
1107

تجدید میثاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با شهدای بهشت زهرای تهران

مهندس نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمود.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مهندس نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی با شهیدان تجدید میثاق نمود.

این گزارش حاکیست : نصیری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان نمود : شهدای انقلاب و حماسه آفرینان دفاع مقدس با خودشناسی و خودسازی و دست کشیدن از تمامی دلبستگی های زندگی و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلام پرداختند.

ایشان در ادامه افزود : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در عصر و برهه کنونی یک وظیفه و رسالت همگانی است و باید آحاد جامعه از جمله مسئولان به آن توجه کنند.شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه های خود، عزت و اقتدار نظام اسلامی را رقم زدند.

در ادامه مهندس نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر مزار شهیدان بهشتی ، رجایی و باهنر و همچنین شهید چمران و شهدای شاخص ضمن ادای احترام همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: