یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ بهمن ۱۳۹۷
2007

دیدارمدیرکل بنیاد تهران با خانواده شهیدان لطفی و شهبازی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید مدافع حرم امیرلطفی ، خانواده شهید علیرضا شهبازی و جانباز سرافراز سرهنگ فریبرز خزایی دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

به گزارش یاشهید ، نادر نصیری با حضور در منزل شهید مدافع حرم «امیر لطفی» با خانواده این شهید بسیجی دیدار و از آنان تقدیر کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همان طور که در قرآن کریم و روایات آمده شهدا بالاترین درجات را نزد خداوند دارند و کسانی که در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند از جایگاه ویژه ای در پیشگاه الهی برخوردار هستند.
وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند و به استقبال شهادت نمی رفتند امروز ممکن بود شاهد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نباشیم. آنان در غربت با دشمنان اسلام و اهل بیت جنگیدند و با جانفشانی از حریم ولایت دفاع کردند و همه ما قدردان و مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم.
نصیری اظهار داشت: خالی بودن جای این شهدا برای شما سخت است اما به خاطر این کار آنان عزتی نصیب شما شده که بسیار ارزشمند است.
گفتنی است، شهید مدافع حرم امیر لطفی متولد سال ۱۳۶۵ و از بسیجیان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) محله یاخچی آباد بود که در ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. مزار این شهید گرانقدر در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرار دارد.
نصیری همچنین با جانباز 5 درصد فریبرز خزائی نیز دیدار و از وی تجلیل کرد.
وی همچنین با خانواده شهید شهبازی دیدار و ضمن ملاقات با والدین این شهید والامقام در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد تهران در این دیدار با تجلیل از خانواده این شهید والامقام چهل سالگی پیروزی انقلاب را به آنان تبریک گفت و طول عمر با عزت و سلامتی برای پدر گرانقدر این شهید آرزو کرد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: