یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ بهمن ۱۳۹۷
2373

پدر شهیدان ابوطالبی در گلزار شهدای تهران تشییع شد

صبح امروز جمعه پیکر مطهر حاج حسین ابوطالبی پدر شهیدان مجید و فرید ابوطالبی در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر حاج حسین ابوطالبی پدر شهیدان مجید و فرید ابوطالبی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه صالحین (قطعه 55) آرام گرفت.

به همین مناسبت مراسم سوم روز یکشنبه 28 بهمن ماه ساعت 18/30 در مسجد الزهرا(س) واقع در خیابان شریعتی-خیابان خواجه عبداله انصاری-خیابان شهیدعراقی و مراسم هفتم پنج شنبه 2 اسفندماه ساعت 15/30 در مسجد بنی هاشم واقع در خیابان شهید نامجو-چهارراه معینیه برگزار میگردد.

این گزارش حاکیست :نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم « حاج حسین ابوطالبی» پدر شهیدان سرافراز «مجید و فرید ابوطالبی» را به جناب آقای دکتر ابوطالبی، مشاور رییس جمهور تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای دکتر ابوطالبی
مشاور محترم رییس جمهور
سلامٌ علیکم
درگذشت پدر گرامی تان مرحوم « حاج حسین ابوطالبی» پدر شهیدان سرافراز «مجید و فرید ابوطالبی» موجب تاثر و تالم گردید.
پدری که  برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با جنابعالی و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سید محمد علی شهیدی

شهید مجید ابوطالبی متولد 1334 در 24 آبان ماه 1361 منطقه سومار و عملیات مسلم بن عقیل(ع) و همچنین شهید فرید ابوطالبی متولد 1348 در 23 خردادماه 1367 منطقه شلمچه عملیات بیت المقدس هفت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: