یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ اسفند ۱۳۹۷
1060

جشن ديدار با پدران آسمانی در بهشت زهراي تهران برگزار شد

مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدا صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز جشن دیدار با پدران آسمانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : مهندس نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر بیان نمود : اگر امروز ما هراسی از قدرت‌های جهانی نداریم، محکم مقابل آنها می‌ایستیم و روی آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم به خاطر قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس نصیب ما شده است.

نصیری در ادامه افزود : شهیدان فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را از عاشورا آموخته‌اند و اکنون برای ترویج این فرهنگ خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان افزود : پدران شهدا اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت هستند که باتربیت فرزندانی دلاور و از خود گذشته، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.

در ادامه این برنامه از پدر شهید حمیدرضا اسداللهی شهید مدافع حرم ایرانی ، پدر شهید علیرضا اکبری شهید مدافع حرم فاطمیون ، پدر شهید محمد حاجی کندی شهید دوران انقلاب اسلامی ، پدر شهید محرم ترک اولین شهید مدافع حرم و پدر شهید حمیدرضا صادقی کلهرودی شهید دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

در پایان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار پدران شهدا با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: