یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ مرداد ۱۳۹۴
1169

یادواره 350 آزاده سفر کرده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بمناسبت سالروز ورود آزادگان یادواره 350 سروقامت آزاده سفر کرده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد. به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره آزاده سرافراز حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بمناسبت سالروز ورود آزادگان یادواره 350 سروقامت آزاده سفر کرده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره آزاده سرافراز حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد و تجلیل از آزادگان سفر کرده یادواره ای با عنوان سروقامتان روز پنج شنبه 29 مرداد در محل مهدیه شهدا گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مسوولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم جهت ارج نهادن و بزرگداشت این روز بزرگ برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در حاشیه این مراسم باشکوه و معنوی که با حضور خانواده های 350 آزاده سفر کرده در تهران بزرگ و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود، نمایشگاه عکس از تصاویر جذاب و به یاد ماندنی ورود آزادگان به میهن اسلامی، پرواز 350 کبوتر سپید، رونمایی از تندیس سروقامتان و همچنین کاشت 350 سرو در گلزار شهدا به نشان ایستادگی و سربلندی آزادگان گرانقدر و همچنین دعوت از خانواده های آزادگان شاخص و حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد می باشد.
وی برگزاری این یادواره را موجب تقویت همدلی ها و یادآور خاطره های بسیار ارزشمند ایام انقلاب و دفاع مقدس دانست .
صمیمی ادامه داد: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی عملی آزادگی و ایثار و استقامت در دفاع از حریم ولایت هستند که به نحو ارزنده ای در این راستا نقش آفرینی کردند.
وی افزود: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی عملی آزادگی و ایثار و استقامت در دفاع از حریم ولایت هستند که به نحو ارزنده ای در این راستا نقش آفرینی کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: آزادگان همان گونه که در جبهه های حق علیه باطل پایبندی خود را به انقلاب و امام نشان دادند، در دوران اسارت و در زندان های مخوف رژیم بعثی عراق نیز اقتدار، صلابت و توانمندی خود را حفظ کرده و به همگان به اثبات رساندند.
صمیمی اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز کشورمان در خط مقدم این جبهه قرار دارند که همواره باید در این راستا با بصیرت و هوشیاری گام بردارند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: