یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ تیر ۱۳۹۸
1216

گلزار شهدای تهران با حضور خادمان حرم رضوی غبارروبی شد

عصر روز پنج شنبه 20 تیرماه خادم یاران حرم امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک گنبد حرم رضوی با حضور در گلزار شهدای تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ،خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پس از ورود به گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی در مراسم زیر سایه خورشید شرکت کردند.

خادمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که به عنوان سفیر فرهنگی این آستان حامل پیام رضوی بودند با حضور در جمع مردم خداجوی شهر تهران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای دقایقی به سخن و انتقال مکارم اخلاقی امام رضا (ع) پرداخته و قلب‌های عاشقان و شیفتگان امام هشتم را روانه بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) کردند.

در حالی که یکی دیگر از خادمان بارگاه منور ثامن الحجج به ذاکری اهل بیت عصمت و طهارت و امام رضا (ع) پرداختند، تعدادی از خادمان آستان با حضور در جمع مردم و همراهی آنها پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را بر سر مزار شهدای فاطمیون ، شهدای مدافع حرم ایرانی ، شهدای اصحاب رسانه ، جانبازان شهید ، شهدای آتش نشان و شهدای هشت سال دفاع مقدس متبرک نمودند.

گلزار شهدا بهشت زهرا (س) در شامگاه پنجشنبه حال و هوای دیگری داشت و با حضور خادمان حریم قدس رضوی بر معنویت این فضا افزوده شده بود و زن و مرد پیر و جوان، همه و همه با اشک دیده خود به امام رضا (ع) متوسل شده بودند.

امام رضا (ع) بنا به قول مشهور در ۱۱ ذی القعده ۱۴۸ هجری قمری و در مدینه به دنیا آمده‌اند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: