یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ شهریور ۱۳۹۴
1051

تجديد ميثاق رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت با آرمانهاي امام خميني (ره)

رييس جمهور و اعضاي هيات دولت در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران ، با آرمان هاي امام خميني (ره) و شهيدان انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند. به گزارش یاشهید ، حسن روحانی و اعضاي هيات دولت صبح امروز با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن اداي احترام به […]

رييس جمهور و اعضاي هيات دولت در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران ، با آرمان هاي امام خميني (ره) و شهيدان انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند.

به گزارش یاشهید ، حسن روحانی و اعضاي هيات دولت صبح امروز با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن اداي احترام به مقام شامخ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر با آرمانهاي معمار کبير انقلاب اسلامي ايران تجديد بيعت کردند.

دکتر روحاني و اعضاي دولت همچنين با حضور برسر مزار شهيدان رجايي، باهنر و بهشتي و شهداي دولت به مقام شامخ شهداي انقلاب اسلامي اداي احترام کردند.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني نوه امام(ره) و توليت حرم مطهر امام خميني (ره) ،رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت را همراهي مي کرد.

همچنین روحانی در جریان این مراسم به ابراز احساسات مردمی که در محل حضور داشتند پاسخ داده و دقایقی با ایشان به گفتگو پرداخت.

1 2 3 4 5 6 7 8 144040546475505600

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: