یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ شهریور ۱۳۹۴
2066

مادر شهیدان غفارخانی در کنار فرزندانش آرام گرفت

not found

صبح امروز پیکر مطهر حاجیه خانم طیبه نورمحمدی مادر شهیدان حسین ، اسماعیل و علیرضا غفارخانی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت. به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر ام الشهدا مرحومه حاجیه خانم طیبه نورمحمدی مادر شهیدان اسماعیل ، حسین و علیرضا غفارخانی با حضور پرشکوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشییع […]

صبح امروز پیکر مطهر حاجیه خانم طیبه نورمحمدی مادر شهیدان حسین ، اسماعیل و علیرضا غفارخانی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر ام الشهدا مرحومه حاجیه خانم طیبه نورمحمدی مادر شهیدان اسماعیل ، حسین و علیرضا غفارخانی با حضور پرشکوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه صالحین آرام گرفت و مهمان فرزندانش شد.

این گزارش حاکیست : مجلس ختم آن مادر بزرگوار در روز پنج شنبه 5 شهریورماه از ساعت 17 الی 18/30 در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) واقع در ابتدای خیابان هاشمی برگزار می گردد.

این مادر سه شهید بر اثر سکته مغزی از سی‌ام مرداد ماه در بیمارستان رسول اکرم(ص) بستری بود که پس از گذشت سه روز به فرزندانش پیوست. همسر وی نیز در سال 85 بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفته است.

شهیدان «علیرضا غفارخانی» در عملیات فاو بر اثر اصابت مستقیم موشک، «اسماعیل غفارخانی» در عملیات رمضان در سال 61 و «حسینعلی غفارخانی» برای عملیات شناسایی در منطقه سومار در سال 61 به شهادت رسیده‌اند.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: