یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ مهر ۱۳۹۸
589

نشست شورای مدیران برگزار شد

نشست شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به ریاست مدیرکل این بنیاد در سالن همایش اداره امور گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، نشست شورای مدیران صبح روز پنجشنبه 5 مهرماه 98 به ریاست نادر نصیری و با حضور معاونان، روسای مناطق و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در سال همایش مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.
در این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و در طول جنگ تحمیلی مردم ایران با سرمایه گذاری بهترین سرمایه های خود عزت و عظمت را در عرصه بین الملل برای ما به ارمغان آوردند.
وی با تبریک کسب رتبه نخست در شاخص های اختصاصی جشنواره شهید بهشتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و تقدیر از روسای مناطق اظهار کرد: کسب این رتبه بی شک با تلاش همه مناطق بوده است و این تلاش همچنان در راستای ارائه خدمات شایسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ارتقاء سازمان باید ادامه داشته باشد.
نادر نصیری با تاکید بر ضرورت جا به جایی در سطح مدیران گفت: در آینده نه چندان دور تغییرات اساسی در ستاد استانی با رویکرد بهره گیری از تجارب خواهیم داشت که نتیجه آن رشد سازمان است.
وی با بیان اینکه همه مدیران قبل از هر چیز باید به فکر حفظ قداست سازمان باشند افزود: بیشتر از هر چیز به به فکر صیانت از قداست مجموعه و خون شهدا باشید و تحت تاثیر برخی جو سازی ها قرار نگیرید و با تدبیر و خردورزی بیشتر و عمل به آموزه های دینی از سختی ها گذر خواهیم کرد.
مدیرکل بنیاد تهران با اشاره به برخی مشکلات در بیمه ایثارگران گفت: انتصاب مشکلات به بیمه دی و بنیاد درست نیست و شرایطی که اکنون در بنیاد وجود دارد منشاء آن خود بنیاد نیست و برون رفت از شرایط فعلی از مسیر بنیاد نمی گذرد.
نصیری خدمت به ایثارگران را افتخاری بزرگ برای کارکنان بنیاد دانست و اظهار داشت: هر چه کار برای ایثارگران انجام شود در برابر خدمات بزرگ آنان به کشور و انقلاب ناچیز است و هر چه ما انجام دهیم قابل تامل نیست و دل خوش به این هستیم که در این مسیر عنایت و رضایت شهدا را به همراه داشته باشیم که بهترین اجر و پاداش است.
در پایان این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اهدای لوح از زحمات دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و تلاش در جهت ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: