یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ آذر ۱۳۹۸
2777

تجدید میثاق بسیجیان تهران با شهدای بهشت زهرای تهران

در هفته بسیج بسیجیان تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، در هفته بسیج مراسم تجدید میثاق بسیجیان تهران با شهدای بهشت زهرای تهران در قطعه 40 گلزار شهدا برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با جمع کثیری از بسیجیان تهران و با سخنرانی و روایتگری سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

سردار کوثری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان کرد : وظیفه بسیج بعنوان یک نیروی مردمی پاسخ دادن به مطالبات مردمی در حوزه های مختلف است که یکی از مطالبات اصلی مردم هم امنیت است.

کوثری در ادامه افزود : انقلاب ما یک انقلاب الهی، ارزشی و معنوی بود و از اهداف عمده آن، حاکمیت اخلاق و معارف اسلامی در جامعه است. بسیجیان با ارزش گذاشتن به معنویات و عمل نمودن به دستورات دینی و دارا بودن اخلاق اسلامی، می توانند در حفظ، تبلیغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی بکوشند و دیگران را به ارزش های اسلامی راغب سازند.

لازم به ذکر می باشد این مراسم باحضور سردار محمدرضایزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و با تجمع گردان های امنیتی وگردان های امام علی(ع)ونیرومخصوص تیپ حضرت زهرا(س) برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: