یـا شـهـیـد
۰۷ شهریور ۱۳۹۴
4528

جشن سالروز ولادت شهید مدافع حرم ، سید حمید طباطبایی مهر …

پنج شنبه پنجم شهریور ماه  در سالروز ولادت شهید مدافع حرم شهید سید حمید طباطبایی مهر مراسم جشنی در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار گردید. … به گزارش یا شهید ، به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم ،شهید سید حمید طباطبایی مهر ،پنجشنبه پنجم شهریور ماه  مراسم جشن تولدی به صورت […]

پنج شنبه پنجم شهریور ماه  در سالروز ولادت شهید مدافع حرم شهید سید حمید طباطبایی مهر مراسم جشنی در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار گردید.

به گزارش یا شهید ، به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم ،شهید سید حمید طباطبایی مهر ،پنجشنبه پنجم شهریور ماه  مراسم جشن تولدی به صورت خودجوش و مردمی توسط دوست داران و همرزمان این شهید والا مقام در کنار مزار مطهرش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار گردید.

در این جشن مردمی که توسط تنی چند از دوست دارانش تدارک دیده شده بود ؛ بعد از قرائت زیارت عاشورا توسط یکی از مداحان اهل بیت ،دو تن از همرزمان شهید طباطبایی مهر به سخنرانی و خاطره گویی پرداخته و از رشادتها و سیره زندگی و رفتاری  این شهید بزرگوار برای حاضرین سخنرانی کردند.

در انتهای این مراسم نیز هدیه ای به عنوان  یادبود به زائرین مزار اهدا شد وسپس کیک تولد این جشن به یاد ماندنی میان کودکان و حاضرین در مراسم توزیع گردید.

لازم به ذکر است ؛ شهیدسیدحمید طباطبایی مهر در پنجم شهریور سال 1338 در منطقه جنوب تهران، متولد شد . در سال‌های انقلاب در نهضت انقلاب، مشارکتی فعال داشت.

در سال 1362 به دلیل علاقه‌ای که به تربیت و آموزش جوانان برومند داشت، دوره مربیگری را در پادگان امام حسین(ع) سپری کرد و سپس عازم مناطق عملیاتی کردستان و غرب شد.بروز رشادت‌ها  و ابراز لیاقت و شایستگی همراه با مردم‌داری مثال زدنی ، توسط سیّد، باعث شد تا مسئولیت‌های متعددی در نقاط مختلف غرب به ایشان واگذار شود .وی تا تا پایان جنگ در این منطقه حضور داشت.

بارها در سال‌ها و ماه‌های نزدیک به اسفندماه 1391 از دوستان و همرزمان خود برای رسیدن به شهادت التماس دعا گفته و شاید مجوز عروج خود را در سفر به خانه خدا از معبودش گرفته بود. اودر چهارم اسفند ماه سال 1391توانست به عنوان شهید مدافع حرم خود را به جاودانگی برساند و در راه دفاع از حرم آل الله در سوریه بال در بال ملائک بگشاید.

….

روحمان با یادش شاد و راهش پر رهرو

……

3

11

6

16

2

7

4

12

9

10

15

14

8

5

17

هدیه به رو ح مطهرشهید سید حمید طبا طبا یی مهر  صلوات

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: