یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ آذر ۱۳۹۸
1653

پیکر مطهر پدر شهیدان عرب سرخی در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

پیکر مطهر حاج حسین عرب سرخی پدر شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر حاج حسین عرب سرخی پدر شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی با حضور دکتر علیرضا زاکانی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ به همراه دکتر خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهشت زهرای تهران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه صالحین آرام گرفت.

همچنین مراسم سوم مرحوم عرب‌سرخی نیز در روز سه‌شنبه، 26 آذرماه 98 و مراسم هفتم در روز جمعه 29 آذرماه 98 در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) واقع در میدان شهدا، خیابان عظیم زادگان از ساعت 14:30 تا 16 برپا خواهد شد.

«محسن عرب سرخی» متولّد 1332 بود که در اسفند 63 ـ عملیات بدر ـ در منطقه هورالعظیم به شهادت رسید. «مجتبی عرب سرخی» متولد1340 بود که در 15 اردیبهشت 61 در عملیات فتح‌المبین شهید شد. محمدرضا عرب سرخی متولد 1347 بود و در زمان شهادت فقط 18 سال داشت و در سال 1365 در عملیات کربلای5 به شهادت رسید.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر این سه برادر شهید در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: