یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ دی ۱۳۹۸
857

پیکر مطهر جانباز شهید مدافع حرم محمدجعفر حسینی در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز شهید محمد جعفر حسینی در گلزار شهدای تهران تشییع و تدفین شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر جانباز شهید مدافع حرم محمدجعفر حسینی با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پس از تشییع در مسجد ارک تهران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

شهید مدافع حرم “محمدجعفر حسینی” با نام جهادی ابوزینب، سال 1363 در تهران به دنیا آمد. شهید حسینی اولین بار  قبل از شکل‌گیری لشکر فاطمیون با نیروهای ایرانی برای دفاع و پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون به همت ابوحامد عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید بود. ابوزینب در سال 1396 در البوکمال سوریه بر اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و ادامه فعالیت و نبرد خود را در جبهه فرهنگی برای دفاع از اسلام و انقلاب شروع کرد.

شهید حسینی از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می‌کرد و با تشکیل هیئت شهدای گمنام افغانستانی و دوره‌های آموزشی ویژه مهاجران قدم‎های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

شهید مدافع حرم محمدجعفر حسینی که بیش از 200 ترکش را با خود به یادگار آورده بود، پس از دو سال‌ تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام در سن 35 سالگی  با گذشتن از همسر و 2 فرزندش دعوت حق را لبیک و به آسمان پرواز کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: