یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ دی ۱۳۹۸
2025

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرای تهران+تصاویر

دکتر سعید کهن سال معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در گلزار شهدای تهران از مجموعه اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرای تهران بازدید نمودند.

به گزارش یاشهید ، دکتر سعید کهن سال معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه علی کامران رئیس اداره پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مهندس حسین علی اصغری رییس اداره خدمات الکترونیک بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در گلزار شهدای تهران از مجموعه اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرای تهران بازدید نمودند.

این گزارش حاکیست : در این بازدید سعید کهنسال با ابراز خرسندی بیان نمود : که خادمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار من می باشد . ایشان در ادامه افزود : شهدای ما به آن چیزی که می خواستند رسیدند و ما باید در این برهه از زمان با پیروی از آرمانهایشان نگذاریم خونشان پایمال شود. در ادامه علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران با تشریح فعالیتهای این مجموعه بیان نمود : که هدف اصلی ما خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در مهدیه شهدا از آثار شهدای این مجموعه و همچنین از نمایشگاه موزه عبرت دیدن نمود .

در ادامه با حضور بر سر مزار شهدای شاخص و همچنین شهدای مدافع حرم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: