یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ شهریور ۱۳۹۴
1062

تجدید بیعت خانواده شهدای ترور با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران

not found

دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای و جمعی از خانواده شهدای ترور برگزار شد. به گزارش یاشهید ،دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور، حسن ابوترابی فرد نایب رئیس […]

دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای و جمعی از خانواده شهدای ترور برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور، حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای و جمعی از خانواده شهدای ترور برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهدای ترور عکس فرزندان خود را مقابلشان گذاشته و اعلام می‌کردند که پای آرمان‌های شهدایشان خواهند ایستاد. همسر جانباز نورالله موسوی در حاشیه این مراسم دقایقی در رابطه با چگونگی جانباز شدن همسرش صحبت کرد و گفت: همسرم جوان‌ترین فرمانده نیروی انتظامی در زاهدان بود که سال 87 با جمعی از دوستانش مورد حمله تروریستی گروه ریگی که اعلام کرده بود حمایت آمریکا را با خود دارد، قرار گرفتند. در این اقدام 5 تن از همرزمانش به شهادت رسیدند و نوراله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از آن موقع به بعد زندگی نباتی دارد.

در پی این مدت استاندار، مسئولین استان لرستان، رئیس بنیاد شهید و نمایندگانی از طرف مقام معظم رهبری به خانه ما آمده و از نورالله عیادت کردند. تاکنون سه نوبت نیز موفق شدیم با مقام معظم رهبری دیدار خصوصی داشته باشیم و ایشان هنوز هم در جریان زندگی ما هستند و نمایندگانی را برای عیادت از نورالله به خانه ما می‌فرستند البته آقامحمدی نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و آرش میراسماعیلی ورزشکار همشهری ما تاکنون سراغی از نورالله نگرفته‌اند که فکر می‌کنم به دلیل مشغله کاری باشد.

در ادامه این همایش خانواده شهدای ترور با عکس فرزندانشان عکس یادگاری انداختند و قرار است به حرم امام (ره) بروند و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کرده و در بهشت زهرا حضور پیدا کنند. این همایش تا فردا ادامه خواهد داشت.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: