یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ فروردین ۱۳۹۹
1822

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران

در نخستین روزهای سال جدید دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به نیابت از پدران و مادران شهدا با حضور بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمود.

به گزارش یاشهید ، در نخستین روزهای سال جدید دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه داود نورچه ای معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به نیابت از پدران و مادران شهدا با حضور بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند.

این گزارش حاکیست : صمیمی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان نمود : به علت شیوع ویروس کرونا و حضور نیافتن پدران و مادران شهدا و همچنین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزار شهدایشان بر خود وظیفه دانستم به نیابت از آنان بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران حضور یابم.

ایشان در ادامه افزود : زیارت اهل قبور و شهدا از مهمترین سنت های نوروزی که در نخستین روز عید نوروز توسط اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام می شود که متاسفانه امسال در پی شیوع ویروس کرونا این امر صورت نگرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ایثار اجتماعی را سرمایه ای بزرگ برای کشور دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ ما ریشه تاریخی و چند صد ساله دارد و ملت ما به آن نگاه آرمانی دارند. در چنین کشوری که شهادت عالی ترین مرحله ایثار و در قله آن قرار دارد  ما می توانیم بر اساس این تفکر بزرگ دینی و با ادامه دادن راه شهدا به سمت توسعه پایدار  گام برداریم.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر سر مزار یادبود شهید ابراهیم هادی ، شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری و همچنین مزار شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: