یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ تیر ۱۳۹۹
700

ترور‌های دانشمندان کشورمان به پشتوانه استکبار بوده است

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ترور‌های دانشمندان کشورمان به پشتوانه استکبار بوده است، گفت: برخى از دانشمندان هسته‌اى ما را ترور کردند تا جمهورى اسلامى ایران از نظر علمى قوى نشود.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام والمسلمین محسنى اژه اى، معاون اول قوه قضاییه در حاشیه مراسم اداى احترام به مقام شامخ شهداى هفت تیر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون بیشترین ظلم را به مردم عزیز ما کرده اند و بسیارى از ترورهایى که از اول انقلاب تاکنون انجام شده به پشتوانه استکبار بوده است.

وى اظهار کرد: امروز نیز در راس همه قدرتمندان مستکبر آمریکاست که بدترین ظلم ها را به بشر و حتى به کشور و مردم خود مى کند؛ متاسفانه این ها با بهانه دفاع از حقوق بشر علیه ایران قطعنامه صادر مى کنند و علیه ایران تبلیغات مى کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه اى با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابل حیله هاى دشمن گفت: باید تلاش کرد تا مردم با تبلیغات سو دشمنان فریب حرف هاى دو گانه آن ها را نخورند. امروز در خود آمریکا ببینید که چه بر سر مردم خودشان مى آید.

وى افزود: ما دو نوع ترور از اول انقلاب تاکنون داریم که بخشی کاملا هدفمند و حساب شده بود و برخى از دانشمندان هسته اى ما را ترور کردند تا جمهورى اسلامى ایران از نظر علمى قوى نشود و از طرفی برخى از افراد متنفذ اجتماعى را از بین بردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنى اژه اى با بیان اینکه شهید اصفهانى و شهید دستغیب سد راه دشمنان براى بسیج کردن مردم و علم افزایى و ایمان افزایى مردم بوده اند، گفت: بر همین اساس شهید بهشتى و شهید قاسم سلیمانى و شهداى دیگر را به شهادت می رسانند.

این گزارش حاکیست : معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر بر سرمزار شهدای ۷۲ تن در بهشت زهرا (ص) حضور یافت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: